زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عقیله مامانی

فتلقی آدم ربه بکلماتک...

1393/11/13 1:42
نویسنده : گهواره
584 بازدید
اشتراک گذاری

حالمان خوب نیست...ولی الحمدلله...

حال روحیه مادر و حال جسمیه دختر...بازهم الحمدلله...

اصلا هروقت حال روحی و معنوی مادر به هم میریزد دخترک هم جسمش ناتوان و ضعیف میشود و بیمار...

از ابتدای مادرو دخترشدنشان هم همینطور بوده...

و آخرین پرده ی خدا این میشود که...

(فتاب علیه) با اسماءی که خدا (علم) اش کرده به آدمه ابوالبشر ...همه چیز برمیگردد که به حالت اولش...

همین است...

دنیا صاحب دارد دیگر...ندارد؟؟


دخترک از هشت روز پیش سرماخوردگی شدیدی دارد که با تجویز اشتباه دکتر طولانی شد...

بزرگی میگفت برای تشخیص درست پزشک هم متوسل شوید...حتی برای یک سرماخوردگیه کوچک...

ولی مادرش کم کاری میکند...چند وقتیست...

پسندها (3)

نظرات (13)

مامانی
13 بهمن 93 20:01
سلام بعضیا لیاقت متوجه شدن هم ندارن حتما. این دفعه هم نمی دونستم اونم اونجاس وگرنه می رفتم پیش دکتر خودم خانم دکتر ادراکی با وجود اینکه ظاهر محجبه ای نداره اما واقعا پیشش آرامش دارم ، با بسم الله شروع میکنه با لاحول ولا قوه الا بالله نسخه رو میده دستت فقط حیف که دورم ازشون پزشک مومن هم سراغ ندارم که برم ، اگر داشتم حتما اولین انتخابم بود ممنون که بهم سرزدی عزیزم لطف داری
گهواره
پاسخ
دکتر کاشانی زاده. دکتر زهراسادات نادری. هست که حیلی آدمای معتقدین! خواهش میکنم عزیزم!
مامان نازنین زهرا
15 بهمن 93 18:54
این "علم آدم ربه بکلمات "را به ماهم یاد بدین ثواب کردی خواهرا.... راستی چه بزرگ بزرگواری بودن اون بزرگ...حرفشون شد ره توشه راه ما هم
گهواره
پاسخ
هییییییییی خواهر...خدا این بزرگوارا رو ازما نگیره...که ما دست خالی میمونیم...
مامان عفیفه
16 بهمن 93 0:36
سلام عزیزم دم کرده آویشن ونعنا و عسل هشت ساعتی معجزه میکنه
گهواره
پاسخ
فعلا که خودمم پا به پای زینب مریض شدم...!!!! برامون دعا کنید!
مامانی
16 بهمن 93 15:08
سلام خانم گل ان شاء الله زودتر خوب خوب بشین هر دوتاتون ممنون بابت پزشکایی که معرفی کردین ، راستی این پزشکا شیرازن دیگه؟ راستی شما کجا زندگی می کنین؟؟
گهواره
پاسخ
سلام!ای وای مگه شما شیراز زندگی میکنید!؟ ببخشید نه واسه تهرانن!
مامانی
17 بهمن 93 23:04
سلام آره من شیرازیمفدای سرتون پس شما تهرانین؟
گهواره
پاسخ
بله!قربان شما!
مامان زکریا
18 بهمن 93 16:31
سلام گهواره جان نبینمتون مریض نبینمتون بی حال این الحمدلله ها که گفتی چقدر چسبید به جان زخمی دلمان...
گهواره
پاسخ
نوش جونتون!بیماریم...بیمااااار...
مامان زهرا
19 بهمن 93 10:19
سلام انشاءالله هرچه زدتر خوب بشین من اگر دکتر زینب نباشه اصلا پیش دکتر دیگه ای نمیبرمش خدا خیرش بده تا حالا به خواست خدا خیلی تجویزهای خوبی برای زینب داشته
گهواره
پاسخ
منم پیش دکتر خودش بردم ولی پیش اومد...ان شالله که حال زینب خانوم همیشه خوب باشه و دکتر لازم نشه!
ارمغان بهشت
20 بهمن 93 12:54
عزیزمممم محتاجیم به دعا لطف می کنید ممنون ، من قبلا بی اجازتون لینکتون کردم
گهواره
پاسخ
ممنون دستتون درد نکنه!
مامان ساناز
20 بهمن 93 15:51
سلام گهواره جان چه دخمل نازى داريد خدا حفظش كنه نى نى من 2ماهشه دكتر هم گفته:به احتمال زياد پسره اگر تمايل داريد ما رو بلينكيد و پيش ما هم بيايد و نظر قشنگ و زيباتونو بگي
محمد
25 بهمن 93 12:49
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مامان امیررضا
25 بهمن 93 14:37
سلام مامان خودت و زینب بانوی ما خوب هستین؟ امان امان از دست دکترهای بی وجدان منم به همین درد مبتلا شدم و کاملا درکت میکنم خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه و در انجام وظیفه کوتاهی نداشته باشم ایشالله که الان بهترین؟ مواظب خودت و دخملی ما هم باش
گهواره
پاسخ
شایدم مشکل از وجدان دکترا نباشه! والبته به کوتاهی ما خدا خودش کمک کنه... چشم حتما!
ارمغان بهشت
30 بهمن 93 2:43
سلام حق با شماست اون موقع خیلی حالم خراب بود فقط اینجا روو داشتم برا درد دل ممنون بابت جرمگیراتونامیدوارم ازم نگذشته باشه
گهواره
پاسخ
نه عزیزم نگذشته...همین که برات درد آوره یعنی هنوز وصلی...
ارمغان بهشت
1 اسفند 93 1:31
بازم سلام اولا ممنونم که وب ناقابل مارو قابل می دونی و تشریف میاری نظر می ذاریواقعا باعث خوشحالیمه دوما چرا خودت از زینب گلی دیگه متنی نمی ذاری؟؟ دلمون تنگ شده براااش
گهواره
پاسخ
چشم!! بابا جون وقتی یه ووروجک توی خونه مثل زینب داری مگه میتونی تند تند آپ باشی!!!؟؟، ان شالله سرتون میاد!اون موقع ببینم ماه به ماه میتونین آپ کنین!!!