زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

یاد میگیری...

1393/11/6 23:28
نویسنده : گهواره
525 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه کل بیست و چهار ساعت رو باهمیم و در حال سروکله زدن به سر میبریم اما گاهی یه کارایی میکنی میمونم اون لحظه چیکارت کنم!!!

گازت بگیرم؟! 

بچلونمت؟! 

محکم ماچت کنم؟!

یا اصلا یه طوری که انگار اتفاقی نیافتاده!!!

خونه ی مامانینا بودیم و بابا هنوز نیومده بود؛ وقتی آیفونو زد خاله ها به رسم همیشگی هجوووووم بردن به اتاقشون برای انجام فریضه ی حجاااااب!!

شما بدددددووو بددددددوووو دنبالشون رفتی!

وقتی بابا اومد بالا یکی یکی که از اتاق اومدن بیرون و سلام کردن شمام یه شال که نمیدونم از کجا؟؟؟؟ پیدا کردی بودی پیچیدی دور سرو صورتت!

و اون صورت گرد، سفید، باموهای ژولی پولی که از بغلای روسری ریخته بود بیرون و دوتا دستت که از زیر صورتت شال رو محکم گرفته بود جلوی ما نمایان شد و رو به بابا کردی و گفتی شددام بابااااا(همون سلام بابا ولی درحال لوس شدن این شکلی میشه!) 

بنده که از تعجب وا رفتم!و زینب بود و یه خانواده ی بچه لوس کن!!!!


جدای جنبه خنده دارش...ولی بچه ها چه راحت یاد میگیرن...کاشکی پیامبرای خوبی براشون باشیم...

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان نازنین زهرا
7 بهمن 93 13:37
واقعا لذت میبرم ازاین آموزش های بی کلام....بااجازه ادامه دعاتون من هم میگم خدایا سرراه بچه هامون پیامبران خوبی قرار بده...
گهواره
پاسخ
و مثل اینکه این آموزشهای بی کلام از با کلامها بسیار عمیقتر و دل نشین تره... بله واقعا دعای آخرم جمله ی شمارو کم داشت... سپاس
ننه علي
8 بهمن 93 12:50
ای جووووونم عزیز خاله
گهواره
پاسخ
مامانی
13 بهمن 93 20:02
ای جانخدا حفظش کنه براتون
گهواره
پاسخ
ممنون زنده باشی!
مامان زکریا
18 بهمن 93 16:35
سلااااااااااااااام چقدر خوبه که بچه الگوی های اطرافش مقید به رعایت دستور دینشون باشن دست مریزاد به خاله ها... تصور اون لحظه قیافه ی زینب بانو دیدن داره والا ----------------------------------------------- الان حدودای عصره و از اونجایی که کمی بی حوصله بودم گفتم بیام بشینم پای نت و سری به دوستان بزنم خدایی ش دلم باز شد
گهواره
پاسخ
واقعا ازشون ممنونم!از خاله ها... آره روش خوبی رو انتخاب کردین!
ارمغان بهشت
26 بهمن 93 21:17
چشم
گهواره
پاسخ
بی بلا...
رضا
30 تیر 94 22:29
عالیه !!!
حمید
31 تیر 94 14:07
مطالب وبلاگت قشنگه !