زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عقیله مامانی

عموپورنگ

1392/11/24 3:13
نویسنده : گهواره
174 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح که بیدار میشی تا بعد از ظهر همه چیز توی خونه ما تعطیله و فقط بنده با افتخار تمام دراختیار شما هستم؛توی تمام این مدت سعی میکنم خیلی به اطرافم نگاه نکنم!!!

اگرم به مامان لطف کنی و یه ربع یا نیم ساعت بخوابی مامان  میره سراغ نماز و گذاشتن غذا برای دخترش و جمع کردن اسباب بازی هایی که دیگه تردد رو توی خونه واقعا مختل کردن! 

اوضاع همینه تا ساعت چهار به بعد!اون موقعه که با یه پرش به سمت کنترل  میرم شبکه دو و برنامه عمو پورنگ!زینب خانم توی این حالت محو تلوزیونه!اصلا متوجه اطرافش نمیشه!رنگایی که توی دکور هست ،بپر بپرایی که عمو پورنگ داره  و خلاصه همه چیزش برای شما جالبه!وقتی هم که شعر میخونه بازوهاتو میذاری رو سینه تو محکم دستاتو میکوبی به همو دقیقا با ریتم آهنگ دست میزنی!!!و من هاج و واج که از کی تا حالا دخترم انقدر ریتمیک شده که من و باباش خبر نداریم!!

من خیلی دوست ندارم که شما زیاد  به تلویزیون  نگاه کردن عادت کنی ولی شما باید بچه گی کنی ...

خلاصه همین که شما محو این برنامه ای تازه روز کاری مامان شروع میشه!!!

خدا این عمو پورنگ رو نگه داره که به مامانی یه کوچولو کمک میرسونه!

پسندها (1)

نظرات (2)

ننه علي
3 اسفند 92 0:24
عزيزم فكر كن اين فينگولي بچه جلو تلوزيون چه خوردني ميشه
گهواره
پاسخ
فکرکن وقتی خود عموپورنگ یه دفعه دست میزنه زینب محکم تند تند دست میزنه!!!انگار تکلیف بزرگی به گردنش افتاده! اون موقع من این شکلی میشم!
ارمغان بهشت
20 بهمن 93 14:10
گهواره
پاسخ