زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

قبول باشه!

1393/4/29 2:40
نویسنده : گهواره
261 بازدید
اشتراک گذاری

تصویرایی که این روزا از نماز خوندنت توی ذهنو دلمون مونده...

الف: بابا وایساده و داره قامت میبنده که شما جلوش به سمت جانمازو قبله وایمیسی و دستاتو تاکنار گوشت میاری و مثلا نمازو شروع میکنی...

ب:مهرامون رو مداااام از سجاده برمیداری و میری اون طرف واسه خودت سجده میکنی...

پ:کار از مهر گذشته!!! دخترم روی بیسکوییتم سجده میکنه!!! 

ت:گاهی هم که من مظلوم!! توی سجده ام، با تمام قوا چادرمو میکشی در حدی که کم مونده بود یه بار سرم از روی مهر کاملا جابجا بشه و منم با تمام قوا چسبیدم به مهر  و سجاده!که چی پاشو من میخوام سجده کنم!خدا خودش قبول کنه اون نمازمو!جنگ داشتیم سر مهر!!شیطان

ث:اینم این مدلش که بنده نماز میخونم پدر دختر دور من دالی بازی میکنن!

خدا از همممون قبول کنه!

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان افسانه
29 تیر 93 2:57
خدا حفظش کنه چه بامزه از دست این بچه ها با این کارای قشنگشون
گهواره
پاسخ
قشنگ رو خوب گفتی مامانی! خدا کوچولوهای شمارم حفظ کنه!
مامان عفیفه بانو
3 مرداد 93 1:42
سلام منم همین مشکلات رو دارم ...
گهواره
پاسخ
بابائی
4 مرداد 93 13:54
ممنونم از نظری که در پست مفهوم ظلم گذاشتین خدا تمام فرزندان این سرزمین و دختر خانم شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه
گهواره
پاسخ
سلام ممنون که به وبلاگمون سرزدین!الهی آمین...
ارمغان بهشت
20 بهمن 93 13:25
وای باور کن مردم از خندهههههه حالا سر خودمم میاد اون موقع خندش بیشتره !
گهواره
پاسخ
واقعا ان شالله سرخودت بیاد ببینم په جوری میخندی!
ارمغان بهشت
21 بهمن 93 13:48
گهواره
پاسخ