زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عقیله مامانی

درد دل مامانی با زینبی

1392/11/3 3:26
نویسنده : گهواره
174 بازدید
اشتراک گذاری

مامان شبیه علامت سوال شده؟؟؟؟ زینبم حدودا یک ماهه که شبا خواب راحت نداری! یادش بخیییییییییر....دوران نوزادیت انقدر دختر آرومی بودی که حتی بیشتر موقعا خودم باید بیدارت میکردم که شیر بخوری!من وبابایی اون موقع شبیه علامت سوال بودیم ازاین که این بچه چقدر آرومه؛آخه ما خودمون رو برای شب زنده داری ها و دل پیچه هایی طولانی آماده کرده بودیم! ولی الان مامانی !توی نه ماهگیت دوباره شبیه علامت سوال شدیم البته از نوع معکوسش؛نمیدونم واقعا نمیدونم یعنی همه راههارو رفتم که به این نتیجه رسیدم که نمیدونم چرا شبا توی خواب هر نیم ساعت یه بار گربه میکنی و دنبال من میگردی،یه چند قلوپ شیر میخوری و میخوابی تا نیم ساعت بعدییییییی..... 

فرشته خونه توی هرباری که شیر میخوری مامانی با همون عشقی بهت شبیر میده که برای اولین بار بهت شیر داده...درگوشی بهت بگم خودشم هتوز باور نداره که این همه عشق چجوری اومده توی قلبش....

ولی عقیله مامانی میشه ابن دفعه م مثل دفعه های قبل توی دل مامان بندازی که باید چبکار کنم که راحت بخوابی؟من و بابایی فقط نگران خودتیم که چی باعث شده که دخترمون  دلبرمون خوابش بهم بریزه....

پسندها (1)

نظرات (1)

ننه علي
5 بهمن 92 13:20
سلام عزيزم ان شاالله كه دليل جسماني نداره و فقط به خاطر اينه كه محبت تورو مي خواد بيشتر وبيشتر...دكتر بردي چكش كردي؟
گهواره
پاسخ
نه ولی همه میگن ازدندوناشه،یعنی احتمالا لثه هاش میخاره دخترکم!خودمم همین فکرومیکنم؛برامون دعا کنین