زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عقیله مامانی

لطفی که کرده ای تو به من...

1392/11/26 3:40
نویسنده : گهواره
280 بازدید
اشتراک گذاری

چه غریبانه در آغوش من بودی وقتی روضه مادرمان را میخواندند...سرت پایین بود به من تکیه کرده بودی..شاید تمامیت عرض ادب تو همین بود کوچک من....


روضه عباس را که به یاد روضه مادر خواندند صدای گربه من بلند شد تو با تمام جانت به آغوشم آمدی و گریه کردی...دخترکم! ساحت علمدار هنوز طاقت گریه کودکی ،دخترک کودکی دیگر را ندارد...هنوز...


لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد

ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین...


شبهایی که گره می خورد به اشک؛ تو آرام تر میخوابی گلم... کاش بشود از تو آموخت این طور آرام شدن را پس از زیارت...

پسندها (1)

نظرات (4)

ننه علي
3 اسفند 92 0:19
التماس دعا حاج خانوما نوربالا ميزنين بابا
گهواره
پاسخ
فعلا شما که منور زدین خانم!بگگگگگگگگم؟؟؟!
مامانی
3 اسفند 92 13:32
بی نهایت عالی بود خصوصا بند اولش
ارمغان بهشت
30 بهمن 93 2:48
دلم محرم میخواد
گهواره
پاسخ
حانيه
7 دی 94 14:56
چقدر اين خوب بود.... چقدر عالى بود....
گهواره
پاسخ
ممنون خجالت زده مون نکنید...