زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عقیله مامانی

یادآوری شیرین

1393/2/16 3:30
نویسنده : گهواره
245 بازدید
اشتراک گذاری

یادم میاد آخرین مجلس روضه ای که قبل از به دنیا اومدنت رفتم البته درکنار تمام هشدارای دکتر!؛ نیت کردم هر روضه ای که بخونن به اون حضرت متوسل بشم برای زایمانم...آخه اضطراب بدجور گیجم کرده بود...خواستم که خودشون بهم راه رو نشون بدن... رفتم و روضه حضرت قاسم بن الحسن رو بعداز مدتها خونده شد...مثل اینکه برای من باشه اون روضه... بعدها که این ماجرا رو برای مادرجون تعریف کردم اشک توی چشماش جمع شد...علت رو پرسیدم و بهم گفت که برای ازدواج بابامجتبای شما هم به حضرت قاسم(ع) متوسله شده بودن....

پسندها (1)

نظرات (4)

گل نرگس19
21 اردیبهشت 93 19:18
عالی
گهواره
پاسخ
متشکر
مامانی
22 اردیبهشت 93 14:30
چرا منع کرده بود دکتر؟؟؟
گهواره
پاسخ
توی مطلب (سالگردهای عقیله) دلیلشو گفتم تقریبا استراحت مطلق بودم!
ارمغان بهشت
21 بهمن 93 14:23
عزیزمممم جالبه! همسرم به حضرت اما حسن علیه السلام متوسل شده بودن برای ازدواج اواخر ماه مبارک پارسال ، و یادم نمیاد چه روزی بود اما مطمئنم خیلی نگذشته بود چند روزی بعد از عید فطر ، توی کانون پای صحبت سید انجوی بودیم که در مورد آقا امام حسن علی السلام صحبت کردن(شنبه شب ها کانون رهپویان وصال شیراز که اکثرا بنام کانون انجوی می شناسن)، اونشب پر بودم از استرس و نگرانی که چه جوابی به خاستگارم که همین آقامون باشه بدم، که آقا سید یه چیزی گفتن از امام حسن علیه السلام که انگار آقا بهم گفتن جواب مثبت بده!!! از تعجب نشستم گریه کردن که دوستام تعجب کردن و فکر کردن مشکلی دارم! نا گفته نماند که مدتها بود هروقت می رفتم کانون اگر نگرانی یا سوالی داشتم خیلی اتفاقی سید بین صحبتاشون جواب منو میدادند؛خلاصه اگر ما ائمه و امام زاده هامونو نداشتیم چه میکردیم!
گهواره
پاسخ
راه گم کرده ای بیش نبودیم...گیج و گنگ...
ارمغان بهشت
23 بهمن 93 13:11