زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

زینت زینب

1393/5/16 8:49
نویسنده : گهواره
249 بازدید
اشتراک گذاری

جامونده از سالگردهای دختربانو!

میلاد امام حسن بردم گوشت رو سوراخ کنم؛

دکتر که داشت شمارو آماده میکرد گفت:خب نی نی کوچولو عروسیه داییه یا عمو؟؟

گفتم: هیچ کدوم آقای دکتر...تولد امام حسن (ع) بود نیت کردم و آوردم...

نیتم توی دلم بود...

زیور زینبم به مدد شما...آقای من...برای محارمش باشه...

و..

حب علی و آل علی مثل گوشواره همیشه باهاش باشه و زینتش بشه...

پسندها (9)

نظرات (7)

سمیرا
20 مرداد 93 3:53
بسلامتی زینب خانمی
گهواره
پاسخ
مامان مربا و عسل
20 مرداد 93 19:06
به به ... مواظبت کن ازش عفونی نشه خواهر و الا مثلب من مجبور میشی گوشواره رو بعد از 2 ماه در بیاری
گهواره
پاسخ
این سالگرد بود!یعنی پارسال میلاد امام حسن این کارو کردم!خدا رو شکر به خیر گذشت!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
22 مرداد 93 9:34
هر چند سالي ازش گذشته ولي مبارك باشه و انشاالله همون طور كه گفتيد حب علي و آل علي (ع) زينتش باشه.
گهواره
پاسخ
ان شاالله...همه بچه ها هم همینطور...
مامان نازنین زهرا
23 مرداد 93 15:55
چه نیت زیبایی انشاالله واسه همه دخترای این سرزمین
گهواره
پاسخ
الهی آمین...
مامان زهرا
4 شهریور 93 11:31
آفرین به این نیت عالی شما
گهواره
پاسخ
سپاس از تشویقتون!
مامان زکریا
1 آبان 93 20:55
سلام مطلب این پستتون سرشار از انرژی مثبته یه حس خوب زندگی به آدم میده... یه حس معنی دار... معنی زندگی خوب و مقدس
گهواره
پاسخ
هر کاری که به نیتشه...نیت که برای خودشون میشه، انرژیه سرشار از مثبتشون میاد وسط... سپاس
ارمغان بهشت
20 بهمن 93 14:15
خشا بحال زینب بانو که مادری مثل شما داره چه نیت قشنگی
گهواره
پاسخ
یه دفعه به دلم افتاد خواهر...خیلی هم اونجور نیست که فکرمیکنید!