زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

مادر و دختر جدا میشوند!

1393/3/9 3:05
نویسنده : گهواره
207 بازدید
اشتراک گذاری

زینب ما تازگیا شبا فقط برای حضور و غیاب مادرشه که ازش شیر مبخواد!!!

احساس میکنم خیلی داری شبا بهم وابسته میشی؛ خوب میفهمم که اکثر شیر خوردنات بخاطر حس وابستگیه؛بخاطر همین وبه گفته کارشناسای دلسوز دارم کم کم شبا شما رو  توی اتاق دیگه ای میخوابونم تا خدا کمک کنه و راحت تر بخوابی... الان حس وابستگیه خودمه که نمیذاره راحت باشم!وقتی کنارم نیستی انگار چیزی گم کردم و اصلا راحت نمیخوابم!نگران فعلا که خدا کمک کرده و شما شب اول راحت خوابیدی تا ببینیم چی پیش میاد فرشته ی مامانی...

دوستت دارم نمیگنجه توی حس یه مادر...شبت بخیر هدیه ی امیر المومنین (ع)..

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان زهرا
12 خرداد 93 13:23
با موفقیت ادامه پیدا کرده؟
گهواره
پاسخ
اگه بگم نه زشته؟؟!!!
مامان عفیفه
2 تیر 93 6:16
سلام فكرميكنم زود شروع كردين.خانم نيلچي زاده ميگفتن ١٨ماهگي.اونم اولش نه توي اتاق جدا.اول تخت جداتوي اتاق خودتون.بعد تخت منتقل بشه به پشت دراتاق و همين طوركم كم به اتاق جدامنتقل بشه.جداكردن كامل بعد ازاتمام شيردهي منم دوست دارم عفيفه بانو روجداكنم.اماهمون ١٨ماهگي.انشاالله اول پوشك گيري بعد جداكردن خواب و ... عفيفه هم خيلي به من وابسته است.فقط توي بغل خودم ميخوابه.شباهم چندبارشيرميخوره اما بهشت روبي بها كه به كسي نميدن انشاالله به بهاي مادربودن بتونيم بهشتي بشيم
گهواره
پاسخ
سلام! چقدر خوشحال شدم از نظر مفصلتون!توی زمونه ای که همه عادت دارن به کلا نظر ندادن!!! واقعا ممنون از راهنمایی تون!خودمم احساس میکردم زوده!ولی نظر یه کارشناس موثق تر رو میخواستم!بازم ممنون مادرخوب! بازم منتظر راهنمایی های خوبتون هستم!