زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

من شیر میخورم تو انگشتمو...!

1393/5/25 20:35
نویسنده : گهواره
216 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهی هست که موقع شیر خوردن انگشت اشاره ش رو توی دهنم میذاره!

ومن انواع طعمهارو توی زندگیم تجربه میکنم!طعم خاک...طعم عرق...طعم غذا...طعم بستنی...طعم شکلات...و انواع طعم ها که با چاشنیه دست زینب ترکیب شده!

این آخریه ولی بدون اینکه شیر بخوره انگشتشو گذاشته توی دهنم و میگه: به به!

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان و بابا
25 مرداد 93 23:34
سلام عقيله جوووووووووووووون من حديث هستم 4 ماه و 4 روز به دنيا اومدم مامان و بابام برام وبلاگ باز كردن اگه بيايي بهم سر بزني خوشحال ميشم اگه نيايي باهات قهر ميشم.... دوستت دارم
گهواره
پاسخ
عقیله لقبه بنده س!
ننه علي
26 مرداد 93 1:18
ای جان چه قدم که خوشمزس
گهواره
پاسخ
خیییییییلی! ولی گاهی نمیدونم چرا این شکلی میشم!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
28 مرداد 93 14:44
به به دلم براي اون روزهامون تنگ شد
گهواره
پاسخ
چیزی نیس که!دوباره امتحانش کن! یعنی با یه نی نیه ناز دیگه!
مامان محمد مهدي (مرضيه)
29 مرداد 93 14:25
خصوصي عزيزم
مامانی
3 شهریور 93 12:22
عزیز دلمی کوچولو
گهواره
پاسخ
تشکر خاله...
مامان نازنین زهرا
6 شهریور 93 18:46
اصلا مامانا یه منوی خصوصی دارن با طمع های بی نظیر ...یکیش همین انگشت هاست با مزه های منحصر به فرد....یکیش قاشق اسباب بازیه که خوشمزه ترین غذاهای دنیا رااز توی قابلمه پلاستیکی با تمام عشق دهنت میذاره ..یکی دیگش لقمه هایی که از توی عکس های کتاب بیرون میاد ...یکیش وقتیه که خودش مثلا لپشو یه لقمه چرب میکنه ومیذاره دهنت ....آی مزه میده ...این منو را فقط مامانا میچشن
گهواره
پاسخ
عجب منویی داریم!ما مامانا!!!!! پس به افتخار خودمون کف مرتب!!!!! شله.....شله.......
سمیرا
12 شهریور 93 19:16
گهواره
پاسخ
مامان محمدمهدی
23 شهریور 93 15:22
خدایا من عاشق این کارم خدا کنه پسر من هم زودتر غذا بخوره که من هم این مزه های عالی رو تجربه کنم شما رو لینک کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
گهواره
پاسخ
خدا کنه یه روزی نیاد که ازاین حرفتون پشیمون بشین! سر یه فرصت عالی چشم! مزاحم میشیم!
مامان زکریا
16 مهر 93 22:20
منم میگم به به
گهواره
پاسخ
ارمغان بهشت
21 بهمن 93 14:32
آخی
گهواره
پاسخ