زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

اندر احوالات چند روز اول عزا...

1393/8/8 3:13
نویسنده : گهواره
943 بازدید
اشتراک گذاری

با هر چنگ و دندانی هست خودمان را میکشانیم تا هیات هرروز! که البته میکشندمان!

زینب لباس گرمی که به تن میکند مقنعه ی مشکیه نگین کاری شده اش را به سرش میکنم و دستش در دستان من و همراه پدر سینه زنش.... تا که عشق حجاب با عشق به حسین در جانش گره بخورد... تا اهل خانه بشوند فداییه حسین به وقتش ان شالله...

و در راه چشم هر با بصیرتی چند دقیقه ای میماند روی حجاب و دخترک کوچک و معصومیت و بافته شدن زیبای اینها کنار هم...

و من ( و ان یکاد ) گویان!

خجالت

 

و در هیات گاه زینب مینشیند آرام...گاه شیر میخورد و گاه شیر نمیخورد!...گاه نق می زند...گاه خوراکی میخورد...گاه میخوابد....و گاه هم کلا میخواهد برویم!

 

و گاهی اطرافیان به دیده تشویق و گاهی به دیده تهدید و گاهی به دیده تنبیه و گاهی به دیده تایید و گاهی به دیده تادیب و گاهی به دیده تحسین نظاره گره  ماجراهای من و زینب بانو هستند که البته برای من و زینب بانو فرقی نمیکتد چه طور نگاه مان میکنند! الحمدلله!

 

و شما برایمان دعا کنید که عاقبتمان با تمام این تفاسیر ختم به خیر شود ان شاالله!

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (12)

پتو اسناگی
8 آبان 93 10:43
مامان نازنین زهرا
8 آبان 93 11:05
وای کاش عکس این حجاب را برایمان میگذاشتید...وصدالبته ما با نگاه تحسین نظاره گر آن میشدیم.. وکاش همه نگاهها در مساجد وتکایا به اطفال نگاه تحسین وتایید بود تا عاشقانه های کودکان در این جور جاها شکل میگرفت نه بیرون وتوی خیابان...... وای کاش این شبها برای ما هم دعا میکردید... وای کاش.....
گهواره
پاسخ
نمیتونم عکس بذارم! یعنی چون فقط با گوشی میام اینجا خیلی سخته که عکس رو به اون حالتی که میخواد طراحی کنم!
مامان محمدمهدی
9 آبان 93 0:14
سلام تربیت این چنین فرزندی واقعا تحسین برانگیزه شما رولینک کردم اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید
گهواره
پاسخ
علیک سلام! ای بابا!ای کاش از حرف به عمل هم برسن! تشکر از لطفتون!چشم حتما!
مامان زکریا
11 آبان 93 8:48
سلام گهواره ی مهربانی ایامتان با عشق ارباب بی کفن حسین علیه السلام شیرین چو عسل باد التماس دعا
گهواره
پاسخ
علیک سلام مادره با محبت! شما هم همچنین...محتاجیم به دعا...
مامان زهرا
13 آبان 93 9:07
سلام این ایام رو تسلیت میگم بهتون انشاءالله عزاداریهاتون قبول باشه چقدر خوب که براتون فرقی نمیکنه که چطور نگاهتون کنند. این طرز تفکر روحیه خوب و قوی میخواد
گهواره
پاسخ
الهم قو علی خدمتک جوارحی... من هم همینطور خواهر؛ التماس دعا
سمیرا
14 آبان 93 2:39
عززززززیزم... إن شاءالله رهرو راه حضرت زینب باشی زینب خانم التماس دعا...
گهواره
پاسخ
ممنون خاله...ان شالله سید محمدرضا هم از رهروان حضرت عباس باشه!
مامان امیررضا
14 آبان 93 10:38
ارهای بزرگ را مردان آغاز و زنان تمام میکنند، کربلا، دلیل روشن این ادعاست. برای شما استواری حسینی، وفای عباسی، صبر زینبی آرزومندم. التماس دعا
گهواره
پاسخ
زیبا بود! باتشکر فراوان! محتاجیم به دعا...
مامان گلشن
14 آبان 93 18:24
ایامتان عجین با عشق ابا عبدالله
گهواره
پاسخ
سپاس فراوان عزیز!
مامان زکریا
16 آبان 93 16:50
عالم همه محو گل رخسار حسين است ، ذرات جهان درعجب از كار حسين است . داني كه چرا خانه ي حق گشته سيه پوش ، يعني كه خداي تو عزادار حسين است
گهواره
پاسخ
ممنون از شعر زیباتون
مامانی وبابایی
18 آبان 93 14:09
عزاداری شما و دخمل طلا قبول درگاه حق عزیزم
گهواره
پاسخ
ممنون شمام همینطور خواهری!
سمیرا
18 آبان 93 17:48
سلام عزیزم خوبی؟ آره خوده خودشه... میشناسید آیا؟ کنجکاو شدم راستی سوالات رو پاک میکنم بعد تایید میکنم
گهواره
پاسخ
دوست خوبم دیدی چه جوری پیدا شدیم؟!
مامان باران
18 آذر 93 15:20
زائر کرب و بلا گفت خداحافظ و رفت..../ دل من پشت سرش کاسه ی آبی شد و ریخت... سلام دوست عزیز.مدتهاست میخوام بیام پیشت با بچه داری وقت نشده. پیشاپیش اربعین حسینی رو تسلیت میگم. عزاداریهاتون قبول. حجابش هم مبارک.... دخترت خانمی شده ماشاا....خداحفظش کنه.وقت داشتی به ماسربزن
گهواره
پاسخ
سلام عزیزم! خیلی خوشحالمون کردی بهمون سر زدی!دنبال اسم وبتون بودم بین وبای به روز شده! ممنون عزیزم ان شالله باران شمام زیر سایه حضرت زینب قد بکشه...