زینب بانوزینب بانو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگی شدن مانی نی وبلاگی شدن ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عقیله مامانی

جشن زینبیه

1392/12/13 3:53
نویسنده : گهواره
171 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا فقط دارم به یه چیز فکرمیکنم....همش تقویم رو زیر و رو میکنم..  شب میلاد خانم پیش رومونه...

با چه آبرویی میخوام بهشون تولدشون رو تبریک بگم؛منی که مادری هم نام ایشون روی گرده هام هست...

ولی دلم میخواد همین الان یه آرزو بکنم ..که کاشکی بشه امسال روز تولدشون دخترکم پناهنده شمس الشموس بشه....

منم بعد از دوسااااااااال فراق... 

همیشه خودشون بد ع ا د ت مون کردن. ...هدیه که نمیدیم هیچ...هدیه م میخوایم....

دلخوشیم به..  

خواهش نکرده اهل کرم لطف میکند

اینجا به التماس گدا احتیاج نیست.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ننه علي
13 اسفند 92 10:57
اينجا به التماس گدا احتياج نيست... هوايمون كردي خانوووم...
گهواره
پاسخ
چه کنیم...کاری بود که ازمون برمیومد! خودم دارم دیوانه میشم...
مامانی
13 اسفند 92 20:45
بله واقعا.............................
گهواره
پاسخ
انشاالله همه آرزومندا سریعتر راهی بشن...
سمیرا
16 اسفند 92 12:57
إن شاءالله بزودی روزیتون بشه